tisdagen den 6:e mars 2012

Arbetsintervju på gång...

Hej finingar ♥


Just nu är jag på väg till en arbetsintervju. Iiikk, javisst är jag nervös!! Just nu hoppas jag att allt ska gå bra och att det är en bra prata-finska-dag för mig. Jag är ju helt svenskspråkig och min finska är ganska skral, trots att den nog blivit mycket bättre, i och med att jag vågar prata mer nuförtiden.. Hemma har vi samtalat på finska några dagar, sedan jag fick veta om intervjun - allt för att få språket att "löpa" bättre..


..jag får hoppas att finskan flyter de första 5 minuterna i alla fall! Tss..

Vi ses ikväll, Linn

5 kommentarer:

  1. Oh vad roligt! Lycka till! Det är en stor kick för självförtroendet att få komma på intervju :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Jee, de gick säkert super! Du kan mer än du tror, o de blir nog int o hänga på finskan isf! :)
    Kramizar vännen<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Ditt brev är påååååå väg.. Har stora planer som jag fixar med... Det kommer :) <3
      KRAM<3

      Radera
  3. Tack så mycket för de peppande kommentarerna! Tror och hoppas det gick vägen :)

    SvaraRadera